søndag, juli 02, 2006

Trygt...

Soldatar drepne

Og framleis meiner Pølse-Hanssen at det er trygt i Afghanistan.

Men det eg eigentleg reagerar mest på (det er jo ikkje overraskande at folk døyr i krig), er at overskrifta berre fortel at to britiske soldatar vart drepne (det er jo liksom litt av jobben til ein soldat), men ingenting om at ein afghansk tolk og døydde. Kvifor er det meir spesielt at to soldatar døyr i eit granatåtak, enn at ein tolk døyr i eit granatåtak?

Kan det vera fordi soldatane var frå Europa, medan tolken var frå Asia?

4 kommentarer:

Brage sa...

Jaggu. Der fant jeg deg også. Ser ut som jeg må oppdatere linkelista på bloggen min snart...

Brage sa...

Og hvorfor Vlogg i motsetning til Blogg? La meg gjette we(b) blirf ve(v) på nynorsk?

Kamerat Kjetil sa...

Web er vev på nynorsk ja. Og på bokmål.

Nokre meiner visst at "vevdagbok" er eit betre ord. Men eg meiner at det ikkje er det same, så eg synest vlogg er meir dekkjande.

Brage sa...

Joa, forsåvidt enig med deg der. Sjøl foretrekker jeg det noe mindre ukonvensjonelle "nettjournal".