onsdag, august 16, 2006

Gøy på landet

Ein dag tok eg med meg ei majonesflaska (altså ikkje ein god gamaldags tube, men ein av desse nymotens innpakningane) i nistepakken min. Seinare fann eg ut at denne var gått ut på dato, så i dag hadde eg med meg slike små posar att.

Så i ettermiddagspausen i dag fann eg ut at me skulle sjekka kor langt eg (og ev. dei andre, me kunne jo ha ein konkurranse.) kunne skyta majonesen ved å trakka (hoppa) på flaska. Det er jo velkjent at dette er ein suksess med dei gode gamle tubane, og ikkje minst ketsjupflasker. Me vurderte og å skyta ut gjennom døra på dei andre (dei et i matsalen, me et ein annan stad) når dei kom att etter pausen, men slo det frå oss. Heldigvis.

Som sagt så gjort. Etter pausen la eg majonesen godt til rette og sjekka at ingen var i skotlinja. Dei andre sto bak meg. Ein av dei var basen vår, ein jovial finne som bur i Sverige og er tilsett i Skarveland (Lat oss kalla han Pivolainen (Han heiter ikkje det, men det høyrest ut som det ultimate finnenamnet, og det rimar (sjølvsagt) på hans eigentlege namn)). Så hoppa eg. Og kva anna skjedde, enn at flaska sa "poff", botnen opna seg og majonesen fauk av garde feil veg. Og mesteparten la seg over Pivolainen. Han hadde majones bak øyro, på hjelmen, på kjeledressen frå topp til tå, på genseren, på brillene og ein god klatt i ansiktet. Eg fekk litt på skoen og buksa. Han stinkar sikkert majones enno.

Hadde det vore mogleg å le seg i hel, ville eg ikkje ha skrive dette. Heldigvis har Pivolainen sans for humor, så han tok det med eit smil. Han sa ikkje eingong perkele eller vittu.

Dei få dropane som gjekk rett veg, fauk forresten ganske langt. Men eg målte ikkje. Avstanden slutta brått å vera hovudsaka.

Og i morgon skal eg heim. Juhuuu.

2 kommentarer:

mairapus sa...

-og snart ska du ut på tur att!

jokke sa...

Hahaha enda en god morsom arbeiderhistorie. Burde nesten sende den inn til klassekampen.