søndag, august 06, 2006

Israel

Eg har ikkje gidda å skriva om Israel sine siste herjingar i vloggen min enno. Denne staten sine handlingar talar stort sett for seg sjølv. Men Christian lenka til ein bra kronikk i dag, og den legg eg ut her og.

Guds utvalgte folk

ISRAEL ER HISTORIE. Vi anerkjenner ikke lenger staten Israel. Det er ingen vei tilbake. Staten Israel har voldtatt verdens anerkjennelse og får ikke fred før den legger ned sine våpen. Staten Israel i sin nåværende form er historie, skriver Jostein Gaarder.


Kanskje eg eigentleg burde ha leita etter noko anna lurt å lenka til (det finnest sikkert Israel-kritiske nynorskforfattarar og, til dømes), sidan han alt har lenka til denne. Men no skal eg eta middag.

4 kommentarer:

AntiAnja sa...

Hei, Kjetil. Gratulerer med finfin vlogg.
Vlogg, er det vevslogg?

Mvh. Anja
(som ikkje er like flink til å blogge politisk, men held seg for det meste til kvardagens trivialitetar)

mairapus sa...

Wikipedia sin artikkel om urin var litt spekulativ...

"Urinen innholder få bakterier og kan drikkes uten fare"
-er det ei oppfordring liksom?

Kamerat Kjetil sa...

Vlogg er ei forkorting for vevlogg ja.

Og at urin trygt kan drikkast er sikkert meint å vera ei relevant opplysning om fenomenet...

Heluis sa...

Kjartan Fløgstad er sikkert Israel-kritisk, og han skriver til og med Morgan Kane på nynorsk :D