torsdag, februar 08, 2007

Små, viktige men akk så lite viktige nyhende

Eg har nett fått vita namnet til eine tippoldefaren min, noko ingen av slektningane mine kunne fortelja meg.

Og no er det vinter på Stord! Me har minst femten millimeter hard, vakker skare å boltra oss på. Så eg og Tuva har vore ute og akt i dag. Ho tykkjer det er kjempekjekt å aka. I fjor var det berre skummelt.

Og i dag kom hamsteren heim, etter å ha vore på ferie hjå ein snill nabo sidan romjula. Berta var i fin form, og bråkar like jævlig som før.

Eg har for øvrig hatt relativt mykje trafikk på vloggen i det siste, trass i at eg omtrent ikkje har vlogga sidan i fjor. Eg trur mykje av grunnen er at google verkeleg har fått augo opp for vloggen. Det har kome mange originale søkjeord, men når eg ikkje vloggar dei etterkvart, gløymer eg dei jo ut. Men no oppdaga eg at nokon har søkt på «gutalarv». Det gjev utruleg nok berre eitt treff på google.

Ingen kommentarer: