onsdag, mars 28, 2007

Fredsplikt til dauden!

Bladet til Fellesforbundet kom i dag. Der er det bilete av ein av Raudt Stord sine sentrale personar, nemleg Mohamed. Hurra for han! I tillegg er det eit intervju med den konstituerte LO-leiaren, Roar Flåthen.

Og når Flåthen får spørsmålet:
"Hva synes du om et lønnskrav på fem prosent?"

Så svarar han:
"Jeg kommenterer ikke slike prosenter, men det er et stort trykk i økonomien. Det er en utfordring. Vi ønsker å ta hensyn til konkurranseutsatt sektor og vil ikke være med på å skape større press på rente og kronekurs enn det som allerede er der. Vi vil gjennomføre et fornuftig oppgjør, det betyr at vi skal ha en hyggelig kjøpekraftsøkning for alle våre medlemmer."

Trykk i økonomien?? Press på rente og kronekurs? Fornuft?? Hyggje??? Har me fått Per Kristian Foss som leiar? Kva med spissinga av klassekampen, som følgje av at arbeidskjøparane har behov for å tyna oss meir? Kva med dei underbetalte kvinnene i offentleg sektor? Kva med pensjonane, sosial dumping og undergravinga av IA-avtalen?

Nei, det er tydeleg at me treng ei radikalisering av arbeidarorganisasjonane. Og det hastar!

3 kommentarer:

Gunn Helen sa...

Trykk meg her og trykk meg der
Ska vise Flåthen trykk eg- langt opp i rassen
Be han sette seg på tommelen og snurre tre ganger rundt!

Kamerat Kjetil sa...

På din tommel? Er ikkje det litt grisete? Han får ikkje sitja på min tommel iallfall. Han kan stimulera prostataen sin sjølv.

Gunn Helen sa...

Æsj... Han kan vel sette seg på sin egen tommel. Dessuten trur eg ikkje han har prostata. Ser ikkje ut som han har ballar heller.